Reklamacje | Zwroty | Problem z zamówieniem
Jak postępować ze zwrotami oraz reklamacjami
ZWROT
Nieużywane towary można zwrócić do nas w ciągu 30 dni od ich otrzymania.
- Jeśli chcesz zwrócić towar, wybierz jedną z poniższych opcji: Zwrot towaru - Wycofanie
- Starannie zapakuj przesyłkę i wyślij ją wraz z formularzem zwrotu przez wybranego przewoźnika na adres: Textilomanie sro, Zawoja 281, 34-222 Zawoja
- Kwotę za zwrócony towar zwrócimy na Twoje konto bankowe w ciągu 7 dni od otrzymania towaru do magazynu.
REKLAMACJA
Czy coś jest nie tak z zamówieniem? Wybierz jedną z opcji:
- Czy w zamówieniu brakowało produktów? Wybierz: Zamówienie bylo niekomletne.
- Czy jest inny problem z towarem? Wybierz: Reklamacja
Poczekaj na rozwiązanie Twojej prośby.
Propozycję załatwienia reklamacji otrzymasz zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych . Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od jej zgłoszenia.